Indeling van de portal

Zodra je ingelogd bent wordt je als Activator gelijk naar jouw eigen overzichtspagina gestuurd. Hier verzamel je alle gegevens over de diverse trajecten die je begeleid. Het hangt af van welk type Activator je bent over wat en hoe je precies alles ziet.

Menu #

Allereerst krijg je het Activator menu te zien. In dit menu vind je toegang tot de belangrijkste opties om jouw werk als Activator te kunnen doen.

je overzicht, de kennisbank (waar je nu in zit) en heb je de optie om een probleem te melden die je ondervindt met de portal.

Clienten #

De eerste knop brengt je naar het overzicht van je clienten. Dit is ook de startpagina wanneer je inlogt in je account. Klik hierop om terug te keren wanneer je klantgegevens wilt zien of aanmaken.

Kennisbank #

De kennisbank is waar je nu bent. Deze plek wordt continue aangevuld met meer informatie over alles wat je kunt doen en vinden via de portal. Heb je dus een vraag over bijvoorbeeld de werking, check dan hier of je het antwoord kunt vinden.

Meld Probleem #

De website en de tools van KEYS zijn continue in verbetering. Alle nieuwe updates en functies worden eerst uitvoerig getest voordat we dit in deze omgeving activeren. Toch kan het gebeuren dat er zaken niet gezien zijn en dat jij als Activator tegen bepaalde problemen aanloopt. Via deze knop kun je ons jouw probleem kenbaar maken, zodat we daar actie op kunnen nemen. Probeer hierbij zo volledig en duidelijk mogelijk uit te leggen wat er mis gaat, dan gaan wij er snel mee aan de slag.

Onder het menu is het venster. Standaard start deze met

Powered by BetterDocs

CONTACT

Stichting Keys
Drostestraat 16
3958 BK Amerongen
0343 74 57 00

info@keystest.nl

VOLG ONS

© 2024 Stichting Keys - All rights reserved